Thursday, April 8, 2010

kENapA???

Assalamualaikum....


Pagi-pagi macam ni sempat jugak aku singgah kat blog ni sementara nak g kelas database kul 10 japgi..bukan apa tetiba ja rasa nak kuluahkan apa yang aku rasa....hmm..hujung2 sem ni sblum final faham2 je la banyak sangat benda nak kena wat..siapkan assignment,study untuk test,siapkn projek..smpai xtau yg mn satu nak buat..TAPI yg peliknya kenapa aku still relax??? Semalam siap bleh join kwn2 tgk abph ag..huhu..aku sepatutnya kena wat projek database tapi punyala malas sampai terbantut segala yg dirancang..huhu...macam pagi ni la,dah bangun tu cuba2 la baca buku ke,wat latihan qmt ke(dah la lemah subjek nie..)ni x, sempat jugak dok posting kat blog ni(tapi aku cuma nk luahkan ketensionan aku ja..huhu)sepatutnya aku dah kena pulun siapkan projek..minggu depan dah presentation..2 projek plak 2..test ada 3 plak..aaaaaaaaaahhhhhhhhh....tensionnya aku...Ya Allah,permudahkanlah segala urusan aku untuk menghadapi semua ni....

Tapi memang sem ni aku agak busy..banyak sangat program.. dah 2, subjek2 pun makin sukar..agaknya mmg cabaran yg terpaksa aku hadapi..apa2pun setiap kejayaan yg diinginkn memerlukan pengorbanan..tapi persoalan kat sini,mampukah aku untuk kelalkan prestasi aku mcm sem2 lpas..hmm......ntahla..apa2pun aku cuba buat yg terbaik..demi aku jugak..result sem ni ptg wat aku coz sem ni yg akan menetukan aku dpt smbung bljr@x...so k..ingat!!!sem ni ja klu nk pulun study pun,sem dpn dah praktikal xyah study dah...

No comments: