Friday, April 30, 2010

10 iMpiaNkU

Assalamualaikum....

Semua orang ada impian..sama la ngan aku..kalau xda impian dlm hidup..susah gak..hidup xda hala tuju...kalau dah ada impian of course hidup kita lbh teratur...mgkn impian jangka masa lama @ pendek..yg penting ianya impian...

Impian aku yg pertama......
Nak jadi seorang hamba Allah s.wt. yang beriman serta muslimah yg menjaga maruah diri dan keluarga..

Impian kedua.....
Dapat grad dgn cgpa 3.5 keats...insyaAllah maybe dlm 3 thn lagi kot(huhuhu..lambat ag)

Impian ketiga....
After dah keja...himpun duit.. bawak mak abah gi wat umrah@haji..insyaAllah..

Impian keempat....
sebenarnya aku minat sgt nak bukak bakery...insyaAllah satu hari nnt aku akan berusaha untuk pastikan bakery menjadi milik aku...


Impian kelima....

Beli rumah..sebenarnya umah idaman umah teres dua tingkat ja...sederhana ja...tapi kalau mampu nk beli banglo..alhamdullilah..=)

Impian keenam...
Kalau dah ada umah..kena la ada kereta sebuah...kita idaman aku myvi...insyaAllah..aku rasa macam mampu ja...


Impian ketujuh.....

hmm...aku nak kawin..hehe..tapi fitrah la kan...manusia diciptakan berpasangan..aku pun sama..cuma aku doakan semoga mendapat teman yg soleh ,yg mampu mendidik aku ke jalan yg diredhai Allah S.W.T..ameen...

Impian kelapan.....
Kalau dah kawin,mesti la nak anak..x kisah la brp org pn..tapi yg pasti yg soleh dan solehah..(tambahan..mesti comey mcm ibu dia jugak)..hehehe..

Impian kesembilan....
Dah lama dah nak memiliki MacBook Pro ni...hebat la kn ..comey plak 2...klau la ada org yg sudi hadiahkan..huhuhu

Impian kesepuluh....
Nak jumpa song seung hun..my lovely hero..huhuhu...
walaupun impian ni agak mustahil tapi still ada dia dalam senarai..suka sgt kat dia..hehehe

Setakat ni 10 impian ni la dulu yang aku tgh fikirkan...sebenarnya banyak lagi..ala impian yg kecik2 ja..macam nk beli baju blaus merah jambu,nk beli kasut baru utk praktikal nnt...tapi cuma letak yg utama ja.....kalau ikutkan penuh satu pages ngan impian yg ntah apa2...biasa la keinginan manusia mmg xda had...itulah realiti kehidupan manusia..x pernah puas dgn apa yg dia ada...

No comments: