Tuesday, October 13, 2009

Calculus+Programming




-nie la 2 buah buku yg aku slalu bwk p klas...berat jgk..huhu..TAPI..demi masa depan kan ku sanggup harungi..hehe...CALCULUS???Hmm...subjek yg agak digeruni...hmm...bukan.. sgt digeruni...hehe..4 kredit plak tue..bayangkan klau x dpt nk skor,mesti jatuh punya pointer...huhu..tapi syukur alhamdullilah,setakat nie bleh la lg ikut...subjek nie aku start bljr masa sem lps ag..sem nie dah masuk calculus 2..pecah kepala dibuatnya..huhu..harap2 bleh la lulus..kena pulun btul2 sem nie..habis2an berjuang!!!chayok!!!..ok..tue pasal calculus,nie pasal programming plak..subjek nie aku agak lemah sket...fikiran aku nie 'lembab' sket..subjek nie dia kena otak yg 'cekap" sket..tapi aku kn cuba jugak utk buat yg terbaik..insyaAllah.. setakat nie x pernah fail lg la..2 subjek nie mmg aku agak risau coz mmg subjek nie bg aku agk 'killer'..tapi kata orang genggam bara biar sampai jadi bara..btul x?? Jika nak capai kejayaan perlukan pengorbanan..realiti kehidupan manusia sememangnya penuh dengan cabaran..so,sebagai manusia yg kental,patut harunginya dengan tabah dan sabar..apapun lakukan yang terbaik....

No comments: