Wednesday, March 3, 2010

Sibuknya aku..

Assalamualaikum..hmm..rasanya dh lama aku x update blog..bkn setakat nk update,nk tgk pun dh jarang..punya la sibuk...huhuhu...tapi hari ni sementara nk tunggu masuk kelas puan jasmin sempat la jugak nk nk wat luahan rasa...hehe..

Aku memang sibuk...mana tak,baru 2 hari lepas aku kat Singapore(trip kelas)4 hari gak la...(nnt aku cita lebih lanjut)lepas 2 kena get ready untuk test plak...sblum b'tolak g Singapore ag aku dh busy...busy ngan bowling ag..maklumlah aku urusetia..hari ni br abeh pasal masalah bowling..td p selesai pasal perbelanjaan untuk aktiviti bowling..aku bendahari..x larat nk kira duit dah ni..lepas ni nk kena p bagi duit dinner kat part 3 plak..aku kelas rep kn la kutip duit..2 pn ada brp org x bg ag...pening!!!Kalau ikutkan hati rasa nak balik umah ja..huhu..

Bila sibuk2 nie t'lupa pasal pelajaran plak..risau gak..dah la nk dekat exam ni..study dah tak...asyik busy ngan aktiviti lain ja...alamak!!!Dugaan betul... Kalau nk biarkan,takut orang cakap tak bertanggungjawab plak...1 projek ag aku kena handle..projek ni lg la besar..aku ketua projek...klau lecturer batalkan projek ni ok jgk...dh penat sgt ni...huhuhu...Tapi bila fikir2 balik bila lagi aku nk belajar pasal smua ni..hanya ini ja kesempatan yg aku ada untuk belajar uruskan masa... Pelajaran tetap yang utama...aku xkan lupa..yg penting bijak uruskan masa..

Hah...aku rasa kena lena sat ni...rasa letih plak...nnt nk p klas plak..klah..smpai sini dlu la..nnt ada masa nk cita pasal aku p Singapore palk..best!!!!! =)

1 comment:

Shuhada Shahami said...

Singapore punya cita lambat cket...gmbr x sempat nk ambik ag..huhu