Monday, January 31, 2011

Diganggu & FB deactivated!!

Assalamualaikum…

Nak tau…Saya dah dah deactivated akaun fb saya...

So..

boleh la saya lebih manjakan blog saya nie…hehe

Sebenarnya dah lama dah nak deactive kan fb..tp bila fikir balik nnt xtau plak p’kembngan kekawan…dan bila ada seseorg yg entah siuman @ x (yg saya sendiri pun x kenal) yg sengaja cari pasal di fb ..so saya nekad tutup akun fb…malas nak layan orang yg macam tue…salah saya jugak…pakai confirm je sapa yg add..huhu..sekarang saya dah xnak b’fb dah(azam baru 2011).

Saya pun x faham orang tue…mungkin dia xde kje kot…dia ckp sy ex-gf dia la(mn la sy ada bf sblm nie)..status sy dia tulis suka hati die je(dah la x hensem…klu hensem mcm fahrin ahmad ok la jgak..haha..jahat!!!) padahal dia langsung sy x kenal..…sy rasa dia mungkin slah org kot..mgkn nama saya sama dgn nama ex-gf dia kot..lgpun kat fb sy x letak pic..so dia ingt sy ex-gf dia…dia pun add(dan saya pun dgn rela hati g confirm padahal x kenal..huhu)…xkan org x siuman pandai wat fb plak..hmm..mgkin silap org kot..kat sini sy maafkn dia walaupun mgkin dia x baca blog sy nie..(sy x suka simpan dendam kat org walaupun org tue dah lukakan hati saya...biar Allah S.W.T saja yg membalasnya).

Sekarang saya lebih tenang tanpa fb..walaupun saya kan ketinggalan p’kembngan kekwn..tp phone kan nada…ym pn ada..blog pn nada…so boleh tau jgak walaupun tnpa fb..

sebenarnya fb nie bnyk ke arah yg melalaikan(mentang2la dh deactive fb..masa duk b’fb dlu x prnh perasan pn ..huhu)..saya ‘tabik’ la dgn org yg xde fb pd zaman skrg..hebat la..dia ada prinsip dia sndr…mcm sorg kawn sy nie..dia xda fb,xda ym,xda friendster yg ada juz email je…bg dia biar dia ketinggln smua 2 tapi dia xnk lalai…pelajaran no 1..

wah..lps nie sy nie sy pun nk jd mcm dia la…mulakan dgn fb dulu sbb bnyk buang masa kat fb…bkn sbb sy suka komen status org tp suka tgk pic org je.hah..ckpa pasal pic, kat fb nie pun bnyk wat dosa..sbb kat fb nie la bnyk org letak gmbr…tmbh2 perempuan..org lelaki apa lg…lg2 la suka b’fb sbb suka tgk gmbr2 perempuan yg seksi2…ada jgak yg sy jmpa pic perempuan nie yg duk b’kemban..kononya nk tunjuk dia dh kurus…padahal ada pic lain yg pakai tudung…hmmm…apa la nk jadi zaman skrg..aurat dibuka dan ditutup sesuka hati…nauzubillah…saya pun perempuan ..saya harap iman sy kn sentiasa terpelihara…insyaAllah.

Kesimpulannya disini...jangan sesuka hati je add @ confirm org jd frens kita kalau kita x kenal..

sebabnya bukan semua org ada niat baik dgn kita..;)

No comments: