Saturday, January 2, 2010

Semangat Baru 2010

Kelmarin genap la umur aku 21 tahun...alamak dah tua la...huhuhu...Biarpun usia yg meningkat tapi keazamanku untuk terus maju dalam hidup tetap akn aku teruskan...hahaha. Sedar x sedar dah tahun 2010 pun..kiranya dah 21 tahun aku hidup kat dunia ni...napa la masa berlalu dengan begitu pantas? Aku rasa mcm bru ja abih sekolah mnengah...walaupun tahun terus berganti tapi semangat aku untuk terus maju dalam hidup aku takkn sia-siakan...aku akan buktikan yg aku mampu untuk terus mara ke depan...aku cuma perlukan dorongan dari mak dan abah,kawan2 dan juga pendidik yg setia utk aku teruskan semangat ini..

Tahun 2010 ni..aku perlukan perubahan dalam hidup..jangan slalu malas shuhada...tingkatkan prestasi dlm hidup...ayuh..kau mampu....chayokkk!!!!

No comments: